Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

Φράουλες! / Strawberries!


Ποτέ στη ζωή μου δεν ευχαριστήθηκα φράουλες.

Όχι ότι δεν είχα ποτέ αρκετές, αλλά να, όσες και να ήταν πάντα συγκρατούσα τον εαυτό μου να μη φάει τόσες όσες ήθελα. Βλέπετε η μικρότερη αδελφή μου έχει πραγματική μανία με αυτές κι όταν έρχεται στο σπίτι ένα κεσεδάκι από τη λαϊκή αγορά, πάντα σκέφτομαι ότι θα είναι μεγάλη αδικία να της στερήσω έστω και μία φράουλα. Είναι και το ότι δεν πρέπει να τρώω πολλές, έχω μια μικρής έκτασης αλλεργία… Δράμα.


Σήμερα όμως ήρθε στο σπίτι μια ολόκληρη σακούλα, πάνω από 1,5 κιλό κόκκινες, τραγανές κι ολόγλυκες φράουλες. Και μιας κι η αδελφή μου λείπει στην επαρχία για τις σπουδές της, έκατσα μπροστά στο αγαπημένο μου κινούμενο σχέδιο κι έφαγα τόσες, όσες να μη χωράω άλλες.


Λέτε να την πατήσω τελικά σαν το Ζορμπά; Λαχταρούσε πόσο πολύ τα κεράσια που ένιωθε σκλάβος κι έτσι έφαγε μια μέρα ένα ολόκληρο καφάσι για να τα σιχαθεί. Λέτε να είμαι κι εγώ σκλάβα σε μια φράουλα;

Γουστάρω!

-English please?

Never in my life have I fulfill my craving for strawberries.

It’s not like I never had enough of them, but I have always kept myself from eating the amount I wanted. You see, my younger sister is really head over heals with them and when a little box of strawberries comes in our house from the local open market, I think that it will be unfair for her if I left her with even one strawberry less than her appetite wants. Not to mention I shouldn’t be eating too many strawberries, due to a mild allergy that I have to them… Dreadful.

But today a bag full of them came in the house, more than 1,5 kilo of red, firm and as sweet as candy strawberries. Since my sister is out of town for her studies, I sat in front of my favourite cartoon and ate so many that my stomach could bear no more.

Do you think I might be getting it like Zorba the Greek? He liked cherries so much he felt enslaved by them and so, one day he ate a whole basket so that he might stop liking them. So perhaps I’m myself a slave of a strawberry?

Me likes!

Δεν υπάρχουν σχόλια: